Packlista!

 
Vad brukar ni ha med er när ni reser? Har jag missat något?


Kommentarer
jennifer säger:

fin blogg du har !:) kolla gärna in min.

2013-12-23 | 10:57:25
Bloggadress: http://whycantweeee.blogg.se
Karin säger:

Vad kul att åka till Los Angeles! Jag har besökt deras flygplats *stolt*. Jag har alltid med mig mjukdjur (dom har följt med mig sedan första utlandsresan så dom är självklara) och målarböcker, skrivbok och pennor förutom det du har med. Trevlig resa!:)

Svar: Block och penna är superbra att ha med! Och vad fint med gosedjur ^^
Rebecka C

2013-12-23 | 11:54:48



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback