Smink gjort av choklad?

 
Hur söta är inte de här små godbitarna? Jag var bara tvungen att köpa dem när jag såg dem i affären för 99 cent (ca 7kr)! Riktigt billigt ... och riktigt äckligt. Det smakade verkligen bara socker, och det var bara en brun, kompakt massa som inte alls var choklad utan "milk chocolate flavored". Hur sjukt är inte det? Jag orkade inte ens äta upp hela "nagellacket", så vidrigt sött var det! Jag tyckte dock att det var kul med "choklad" i lite roligare former än en vanlig chokladkaka :)
 
Vilken form skulle ni vilja ha er choklad i, om ni fick välja fritt? ♥


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

Men fy, jag hatar sådant låtsasgodis, det är ju så sött att tänderna fastnar i varandra. Men de var i alla fall superfina :)

2013-12-30 | 13:34:41
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
maya lundberg säger:

Hej! Älskar din blogg!!:-) Du är så otroligt fin<3 Jag har en ny getting ready-video på bloggen min, kolla gärna in den, kram!

Svar: Tack, men du kommer fortfarande att bli IP-bannad för spam. :)
Rebecka C

2013-12-30 | 21:01:21
Bloggadress: http://mayalundberg.se
Anonym säger:

Jag skulle nog vilja ha chokladen i små döskalleformar!:)

2013-12-31 | 10:13:42
maya lundberg säger:

vadå spamm? :)

Svar: Kolla mitt senaste inlägg (svar)
Rebecka C

2013-12-31 | 11:37:26
Bloggadress: http://mayalundberg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback