Tjugonde december 2013

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Pluggat på gymnasiet, åkt till Taizé, färgat håret blått, gått på bal (nian!), fått en brorsdotter.

 

Har du några nyårslöften?
- Skaffa pojkvän, bli 100 % nöjd med min kropp och mitt liv, söka fler jobb och förhoppningsvis få ett!

Bästa köpet?
- Har köpt rätt mycket grejer, och kommer säkert köpa grymma saker i USA! Men min nya telefon är i alla fall på topp 5.

  

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Inte någon vän så, men min äldsta storebror fick en son, och min yngsta storebror en liten dotter! ♥

Vilka länder besökte du?
- Frankrike, och så USA om två dagar!! Det kanske blir en tripp till Mexiko också. :)

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ältat gamla grejer.

Bästa minnet från 2013?
- Oj vad svårt!! Men Taizé var verkligen helt, helt underbart. Jag minns typ inget från året haha, pinsamt ... Los Angeles kommer också ge många fina minnen!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jaaa, massa saker! Sen har ju saker sårat också. Men mycket glädje!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare, tycker jag nog! Jag minns bara lite från 2013, men ännu mindre från 2012 haha ...

Favoritprogram på TV?
- Om Netflix räknas som TV; är det Breaking Bad eller The Walking Dead eller Dexter eller Cake Boss. De är de mest sedda i alla fall!

Inspo: TWD. 

Är det något du saknar från 2013?

- Hanna och jag umgås inte lika mycket nu som vi gjorde i början av året, vilket är synd.

Vad ser du mest fram emot med år 2014?
- Att gå ut ettan, haha, faktiskt. Och så Australienresan vi ska göra i sommar!



Kommentarer
♫♪ sandra - en musikblogg säger:

kul att läsa :)

2013-12-21 | 19:31:26
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
sannie - fashion designer i London säger:

Jag har brist på inspiration.. vilken kändis tycker du jag ska rita härnäst? ^_____^

Svar: Brad Pitt! Kurt Cobain!
Rebecka C

2013-12-21 | 21:09:43
Bloggadress: http://nattstad.se/sannies
Karin säger:

Åhhh, var har du köpt klänningen och halsbandet?:)

Svar: Klänningen är från en liten - numera nerlagd - butik i Brandbergen, Haninge. Köpte klänningen 2011. Halsbandet är från Glitter och köptes några dagar innan balen haha!
Rebecka C

2013-12-23 | 12:00:24



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback