Tjugotredje december 2013

Japp, jag kör som alla andra bloggare och fixar ihop en årsresumé åt er. Den är dock sjukt kort. Enjoy!
 

 
Januari: 
 
Jag höll på att välja gymnasium (preliminärt) och hade sjukt mycket ångest. Kände mig ungefär såhär.
 
Februari: 
 
Jag gjorde om mitt rum från vitt med rosa detaljer till grått med sprayade Banksy-detaljer. Finns även en röd ballong, som flickan sträcker sig efter, högre upp på väggen.
 
Mars: 
 
Jag fyllde 16!! Har dock inga bilder, så ni får se min haka istället. Haha.
 
April: 
 
 Det coolaste som hände i april var nog att jag var med och tävlade om att ha designat en header till Kenza. Fick knappt 400 röster hääääär.
 
Maj:
 
 Åkte till Assisi och Rom som konfirmandfadder.
Bestämde mig för att driva lite med alla (ALLA) som la upp inlägg om hockey-VM på Facebook. Halvlyckat. :')
 
 
Juni: 
 
I juni spelade jag prinsessa, dansade på nians bal och gick ut grundskolan. Kan ni hitta mig på sista bilden? Jag har världens längsta ben haha ...
 
 
Nästa del kommer upp imorgon!


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv: Jag har en samsung galaxy gio, men iövermorgon tänkte jag köpa en iPhone 4S åt mig själv i julklapp.

GOD JUL :D

2013-12-24 | 08:47:10
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
Emelie säger:

Åh vad nice att dansa bal i 9:an! Vi hade inget sånt faktiskt haha :/ God jul! :)

2013-12-24 | 21:59:31
Bloggadress: http://nattstad.se/bymelli
LORISSA LOVEBOMB säger:

Tack finaste, så himla glad jag blir :)

2013-12-25 | 13:11:13
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback