Vad har Tom Cruise, aliens och tonskalan gemensamt?

Den här bilden gillar jag. Tagen igår.
 
De kan alla kopplas till Scientologikyrkan, dit jag ska imorgon! Jag vet inte riktigt vad som händer där, det skulle vara typ läsning av religiösa texter eller något, varvat med massa gratis mat (hehe). Det ska bli spännande att få en inblick i en av de mest hemliga religionerna. De flesta säger ju att det är mer som en sekt, så jag är taggad på att åka dit imorgon!
 
Förresten spyr jag på min design. Vill bara göra om den, ha en proffsig header istället för den äckliga jag har nu. Vill ha en fin, ljus design och massa stora, fina bilder i inläggen. Vill någon göra en header åt mig så får ni gärna kommentera, hehe c:


Kommentarer
veronica eriksson säger:

Verkligen jätte härlig bild, gillar den skarpt! :) Kram

2013-12-27 | 09:31:16
Bloggadress: http://vveronicas.com/
Esmeralda säger:

Jag vill gärna höra av vad du tyckte om den kyrkan, jag är ganska skeptisk till den faktiskt

Svar: Absolut! Kommer att lägga upp ett inlägg med tankar, betraktelser och så när jag varit där :)
Rebecka C

2013-12-27 | 12:19:05
Bloggadress: http://getfitandhealthy.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback