Catfish

 
 
Ni måstemåstemåste se den här dokumentären!! Den är heeeelt sjuk, jag skojar inte.
Den handlar om en kille, Yaniv, som har fått många av sina fotografier avmålade av en åttaårig tjej, som han då har börjat maila med.
Efter ett tag skriver Abbys (tjejen) storasyster till Yaniv, de börjar snacka och blir så småningom kära. Supergullig långdistansförälskelse osv. Bara det att det visar sig att systern ljuger för honom om sitt liv. Säger att hon spelat in covers som lätt hittas på YouTube, har svårt att träffas, osv ...
Yaniv börjar nysta i det här och jag skojar inte när jag säger att jag allvarligt talat satt och gapade när jag såg det här igår.
 
Helt jävla galen, sann (det är det som är det sjuka med den) historia som ni bara MÅSTE se!! Finns på Netflix, MTV och kanske SVT Play :) Google it!


Kommentarer
bysmj - all by me. säger:

riktigt bra serie fatisk!

Svar: Det är en film :)
Rebecka C

2013-10-24 | 11:44:05
Bloggadress: http://bbysmj.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback