Dizziness

Har märkt att jag skriver fler och fler av mina rubriker på engelska, trots att jag är 100 % svennebanan. Weird.
 
Blev as-yr idag vid fyratiden och höll nästan på att svimma, krigade mig hem för att bara må ännu sämre och bli ännu mer yr. Vet inte alls vad det beror på, några förslag? Gravid..? Får i alla fall se om det är bättre imorgon, får väl bli ett besök på vårdcentralen annars. Galet obehagligt att världen snurrar såfort man inte ligger helt blickstilla! Ni anar inte hur kaoz det är att skriva det här ...
 
Sov gott, finisar, så hörs vi imorgon!
 

PS! FÖRRESTEN ÄR DET INTERNATIONELLA CAPS LOCK-DAGEN IDAG. MISSADE DET HELT :(
 
 


Kommentarer
Jenny Karlsson säger:

alltså ditt håååååååår, så himla fint!


Svar: Tacktacktack!!
Rebecka C

2013-10-23 | 21:33:02
Bloggadress: http://www.nattstad.se/jennykarlsson



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback