Photo finish

Godmorgon!
Jag har sovmorgon idag vilket är otroligt skönt, börjar kvart i tio! Slutar iofs med idrott, men vi ska köra innebandy så det blir kul! Jag har ju spelat i lag tidigare ... :)
Ikväll blir det skräckteater, jag och familjen ska gå på Necronomicon som tydligen ska vara som en skräckfilm, fast på scen. Har inte riktigt fattat storyn men den blir nog bra! Skulle också vilja spela skräck, så himla coolt att få till en sån atmosfär!
 
Förresten så köpte jag en foundation igår, och kolla vilken lyster!! Helt otroligt. Jag har alltså bara på mig foundation (mer info kommer i ett senare inlägg!) och belysningen i rummet var riktigt taskig, ändå blev det så fint. Galet nice!
 


Kommentarer
Kajsa säger:

Fin du är :)

Svar: Åh tack!
Rebecka C

2013-10-05 | 22:27:51
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback