Svar från frågestunden! Personligt (2)

 
Vart går din drömresa? Australien! Det verkar vara ett underbart land och när jag varit där har jag bara en kontinent kvar att besöka - Sydpolen!
 
Vad gör dig jätteglad? Dåliga skämt, haha. Jag har supertorr humor ...!
 
Vad gör dig riktigt arg? Idioter som är anonymt elaka på till exempel ask, Instagram, bloggar. Även folk som är dryga utan anledning på riktigt, sjukt störande.
 
Vilken är din favoritjulsång? Oj! Jag kan typ inga, haha. Räven överraskar grisen kanske, hehe.
 
Tycker du om kaffe? Nej, usch! Jag dricker te istället :)
 
Vilka språk kan du? Svenska är mitt modersmål, engelska kan jag flytande och jag kan förstå lite franska, haha. Pluggat det sen sexan och kommer att göra upp till trean i gymnasiet :)
 
Vad tycker du om dagens ideal vad det gäller vikt, smink, hårborttagning och allt annat som hör därtill? Jag tycker att det är så sjukt synd med ideal, och att det är sorgligt att folk faktiskt tar livet av sig för att de är missnöjda med sig själva. Jag skrev det här på ask för några dagar sedan: 
 
Den första delen hade inget med det här att göra, hehe ...
 

Gillar du sniglar? Eh ... haha, roligaste frågan! De är väl okej :)
 
 
 
Spelar du något instrument? Jag har spelat piano i drygt tio år! Kan även ta ett par ackord på gitarr, hehe.
 
Vilken musikgenre lyssnar du oftast på? Hårdrock, heavy metal och grunge.
 
Om du fick 3 önskningar, vad skulle du önska? 20 miljoner kronor, en pojkvän, oändligt med önskningar (MOHAHAHAHAHAH)
 
Vad skulle du helst vilja göra? ? Leva? Eller va? Haha ...
 
Vad skulle du kunna leva på i tre veckor?  Frozen yoghurt, PimPim och nudlar.

Kycklingsallad eller pasta sallad? Pastasallad med kyckling c:

Filt eller täcke? Täckeeee året om!!

Sommar eller vinter?
Sommar!

Vår eller höst? Vår!

Kyla eller värme? Värme!

Pyjamasbyxor eller mjukisbyxor? Mjukisar!

Favorittv-program? Svarat på i en annan del, tror jag :)

Favoritlåt? De flesta under kategorin "Musik" här i bloggen :)
 
Tycker du om att äta ananas? Älskar det!
 
Vad tycker du om Harry Potter och Criminal Minds? Harry Potter älskar jag, både böckerna och filmerna. Trean, Fången från Azkaban, är min absoluta favorit! Criminal Minds har jag aldrig sett :)
 
Vad använder du oftast för skor (sneakers/högklackat)? Jag använder Converse/gympadojor eller kängor till vardags, så får svara sneakers där :)
 
Vilken sort gillar du mest? Vilket märke? Högklackat, haha. Fast de måste såklart vara bekväma! Är dock såpass lång att folk börjar hata när jag har klackar, jag var runt 185-188cm på balen :') Jeffrey Campbell har sjukt snygga skor, annars gillar jag Duffy :)
 
 
Bästa artisten/bandet ever? Christina Aguilera är sjuuukt talangfull, och jag älskar hennes röst. Nirvana är dock mitt absoluta favoritband och jag älskar typ allt de gjort haha. ♥
 
 
TACK TILL ALLA SOM STÄLLDE FRÅGOR! 
Paulina, Sanna, Melanie, Elin, Annie, Sandra, Jennah, Ami, Belinda, Sandra, Emma, Annie E, Linnéa, Elin, Milina, Gabriela, Fanny, Ella, Rebecca, Isse, Hilda, Bahar m.fl.!


Kommentarer
Angelica säger:

Jävligt bra svarat på bantingskommentaren! du har ingen anledning att gå ner i vikt och jag hatar ask och människor som bara är ute för att göra folk illa. ätstörningar är ett rent helvete som tar flera flera år att ta sig ur och som ingen ska behöva hamna i. och jag blir så arg när det finns folk därute som försöker testa och trycka ner andra människor. åhh, blir så arg! Bra svarat iaf, stå upp för dig själv!

Svar: Tack fina fina du, tycker du är otroligt stark som tagit dig ur skiten! <3
Rebecka C

2013-10-13 | 13:09:09
Bloggadress: http://lovebyagge.blogg.se
Milina säger:

Snygga skor!

Svar: Bilderna är från weheartit :)
Rebecka C

2013-10-13 | 15:29:27
Bloggadress: http://milina.blogg.se
Anonym säger:

Räven överraskar grisen? Hahahahaha menar du inte räven raskar över isen?

Svar: Familjeversion, haha.
Rebecka C

2013-10-14 | 16:32:08



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback