Tips: Miracle Treat Lotion Spray från Matrix

 
Jag bara måååste tipsa om den här fantastiska sprayen!! Det är en mjukgörande, fuktgivande och reparerande stylingprodukt som sprayas och kammas ut i handdukstorkat hår. Den utlovar mindre frissighet, färg- och skadeskydd samt lättutrett, blankt och mjukt hår. Och den håller definitivt sina löften!
Mitt sönderblekta/-färgade hår har aldrig varit så här skinande! Håret blir verkligen mycket mycket enklare att kamma ut efter tvätt, vilket är perfekt då håret bara är hälften så starkt när det är blött än när det är torrt. Alltså är det mycket större risk att du skadar eller drar bort hår om du reder ut tovor i blött hår! Håret håller sig också följsamt länge och luktar hur gott som helst i flera dagar (utan att doften är överväldigande!).
 
Det enda negativa jag kan komma på är den gigantiska flaskan. Den rymmer 500ml (vilket är grymt då det är en dryg produkt) och är ganska otymplig att handskas med. Har dock sett att det finns flaskor med 150ml till försäljning vilket antagligen gör appliceringen mycket smidigare.
I vanliga fall hade jag sett även priset som något negativt (ca 149kr/150ml alt. 590kr/500ml), men där jag köpte min betalade jag endast 59kr för 500ml, vilket är grymt billigt (90 % rabatt liksom!!). Det är dock ett kampanjpris pga utförsäljning, så skynda er att köpa innan den blir dyr igen eller till och med försvinner helt! Klicka på bilden för att komma till produktsidan :)


Kommentarer



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback