Byta bloggkoncept?

Usch, jag är så otroligt trött på min blogg just nu. Designen ser inte ut som jag vill att den ska se ut, plattformen blogg.se tycker jag inte om alls, och mina inlägg blir bara sämre och sämre. Korta, tråkiga texter med gamla arkivbilder. Fyfan.

Har dock inte tänkt tanken att stänga ner bloggen (vet inte hur många bloggar jag lagt ner sen 2009/2010), för jag älskar att blogga! Att skriva överhuvudtaget är kul, och jag får så fin respons på alla mina makeups och tips. Så jag vet inte riktigt hur det blir.

 

   Jag funderar att byta koncept på bloggen. Byta plattform, ändra stil helt. Färre inlägg, men bättre. En idé är att publicera ett inlägg per dag med ett specifikt tema. Det vill säga ett tema på måndagar, ett annat på tisdagar, och så vidare. Även om det blir färre inlägg, kommer kvaliteten med största sannolikhet bli bättre.

   Skulle ni fortsätta följa bloggen även om det bara blev en uppdatering per dag? För jag är otroligt kluven. Jag tycker bäst om bloggar som uppdaterar ofta, men samtidigt måste inläggen prioritera kvalitén. Och jag klarar helt enkelt inte av det med skola, ledarkurs, teater, pianolektioner och ett socialt tonårsliv vid sidan av.

 

Vad tycker ni?



Kommentarer
vendela sparr säger:

Låter superbra!!

2014-01-29 | 13:12:43
Bloggadress: http://chillaforever.blogg.se/
LORISSA LOVEBOMB säger:

Jag tycker att din idé på att byta koncept låter jättekul, och jag måste erkänna att jag har tänkt samma tankar själv också!

Svar: Ja, det blir nog så! Ska fixa med bloggen heeela helgen :) Skickar förresten förmodligen din order idag, det har varit något knas så alla artiklar har åtminstone fyrdubblats ... helknas!
Rebecka C

2014-01-31 | 18:41:25
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se
Cookie säger:

känner du så
så ska du ju göra det :)
finns ju olika du kan blogga på
fames har jag hört att det är en bra sida ^^
just saying haha :)

Svar: Vill kunna redigera min design mer än vad jag tror är möjligt där :)
Rebecka C

2014-01-31 | 20:08:30
Bloggadress: http://cookielicious.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback