Dagens låt - Over you

Mesrock, men ja ja. Har en del fina minnen till den här låten.


Kommentarer
Karin säger:

Jag älskar den låten! Tusen minnen kommer upp varje gång jag hör den<3 P.S. Din blogg fungerar fortfarande inte för mig...

Svar: Den är så bra! // Så himla trist :( Vet inte alls vad det finns att göra. Funderar på att byta plattform men ändå gillar jag blogg.se ... :/
Rebecka C

2014-01-10 | 21:12:03
Karin säger:

Det är väldigt konstigt att din blogg inte fungerar för mig för andra bloggar på blogg.se fungerar och jag har kunnat läsa din blogg förut:3

Svar: Superkonstigt, verkligen! Vilken webbläsare använder du? Det funkar inte i Chrome för mig men har iofs inte testat nåt annat hehe
Rebecka C

2014-01-10 | 21:29:43
♥ Josefine - Jag har Aspergers Syndrom säger:

Jag älskar den där låten. Jag har lyssnat på den miljoner gånger innan ;)

2014-01-10 | 21:45:45
Bloggadress: http://www.enifeso.blogg.se/
Karin säger:

Jag har ingen aning om vilken webbläsare jag har. Besöker alltid din blogg med iPhone men det kan vara Chrome:3

Svar: Safari om du inte bytt :/
Rebecka C

2014-01-10 | 21:47:59
Karin säger:

Nej, jag har inte bytt:/

Svar: Då har du Safari ... skumt, då fuckar det i flera webbläsare. Som sagt, har tyvärr ingen annan lösning än att du får läsa via datorn :/
Rebecka C

2014-01-10 | 22:37:14
Karin säger:

Ok. Kollar imorgon:)

2014-01-10 | 22:40:29
Alexandra säger:

Måste lyssna på den imorn!

2014-01-10 | 23:25:35
Bloggadress: http://alexandraasfoto.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback