Dagens makeup - sotat guld

 
En guldbrun sotning som passar lika bra till fest som till vardags, både i skolan och på arbetsintervjuer! Sofistikerat men ändå roligare än bara en eyeliner och mascara.
   På läpparna har jag faktiskt två ögonskuggor!
 
 
Jag har använt:
 
Bas: 
E.L.F. Face primer
Isadora Wake Up Makeup Foundation
Covergirl Professional Loose Powder
Physicians Formula Happy Booster Glow & Mood Boosting Blush
H&M Bronzer
 
Ögon:
E.L.F. Eyelid Primer
Wet n Wild Eyebrow Trio
E.L.F. 100 palette
NYX The Curve liner
Maybelline Great Lash mascara
NYX Doll Eye mascara
 
Läppar:
EOS Lip Balm
Color Concept Eyeshadow Palette


Kommentarer
Mikxki säger:

Riktigt snyggt!! :)

2014-01-10 | 15:38:52
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback