Jag saknar min älskling

Måndagar alltså. En så himla tråkig dag, allt går liksom på rutin. Typ som att lägga in saker i skåpet precis innan man går ifrån skolan - tror ni inte jag glömde min älskade lilla Toshiba där? Jag är dessutom ledig imorgon så jag kommer inte att få tillbaka den förrän på onsdag, sjukt segt!
 
Har i alla fall min gamla dator (som jag bara har till Sims) så jag kommer ändå att kunna blogga :) Dock blir det inga nya bilder eftersom minneskortet till systemkameran satt i Toshiban ... ni får klara er med arkivbilder i två dygn! Även Photoshop är borta ...
 
 


Kommentarer
säger:

härlig blogg!

2014-01-21 | 02:03:01
Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback