Jetlag

Ser ni hur trött jag är? Haha!
 
 Åh vad jag hatar jetlag!! Jag vaknade jättetidigt både igår och idag, utan att kunna somna om. Igår var jag så trött att jag somnade vid fem! Vi får se hur jag kommer klara skoldagen ... lyckligtvis har jag bara två lektioner, så jag kanske kan överleva ändå. :)
 
   Jag har faktiskt saknat skolan lite; eller i alla fall alla vänner. Jag trivs så otroligt bra på gymnasiet! Min skolgång har varit rätt skakig, även om jag haft lätt för mig rent kunskapsmässigt. På grund av en flytt behövde jag byta skola efter ettan, och efter två år där blev jag grovt mobbad av min "bästa vän". Det höll på att sluta riktigt illa, men som tur är kunde jag bli förflyttad till en annan skola i slutet av femman. Där mådde jag bra, tills vi började i sjuan igen. Vi hade extremt dålig sammanhållning i klassen, och det var väldigt uppdelat i gäng. Det var inte förrän under sista terminen i nian som vi började bete oss som en klass ... därför är jag otroligt tacksam över klass 13EkC; min klass på gymnasiet. Det är så öppna och fina och glada människor, och jag känner så starkt att jag valde rätt både när det gäller skola och linje.
 
Trivs ni i skolan där ni går?


Kommentarer
Chanelle säger:

Jag går andra året på gymnasiet och det blev uppdelat på en gång när vi började i 1an och det är så nu med.. Jätte.tråkigt!

2014-01-08 | 08:25:21
Bloggadress: http://fames.se/cocobella
izzi säger:

vad skönt att du trivs så bra i skolan nu! :)
var också jätte mobbad så vet hur dåligt man mår.

en sak som inte har med inlägget att göra, vad jobbar man med när man har en ekonomi utbildning? Eller rättare sagt, vad vill du bli? :)

Svar: Hoppas att du mår bättre nu. <3 Angående ekonomiutbildningen, kan jag lägga upp ett inlägg om det senare idag! :)
Rebecka C

2014-01-08 | 10:47:02
Bloggadress: http://izzidiaries.blogg.se
Nilla säger:

Sjukt fint leende! Blev himla avundsjuk :D

Svar: Åh tack fina fina du!!
Rebecka C

2014-01-08 | 18:29:33
Bloggadress: http://nillawiman.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback