Och priset för helgens sämst uppdaterade blogg går till ...

... mig! Surprise surprise. Det har verkligen stått heelt tomt här, men jag har faktiskt haft annat för mig.
 
Som att sova hos Saga och spela Sims cirka åtta timmar i sträck. Man får ha såna helger ibland.
 
 
Morgondagen ska jag försöka göra till en produktiv dag; det är början på en massa nytt! Jag startar med en ny mattekurs i skolan (urk), pianot sätter igång igen (inte urk) och det är början på vecka nr 2 av mitt nyårslöfte med träningen! Jag skippade tyvärr den idag - Sims gick före, hehe - så jag kommer köra tre pass nästa vecka istället.
 
Men det är imorgon det! Nu är jag så trött att ögonen i kors, så det är bara att krypa ner i sängen och sova. Vi hörs imorgon ♥


Kommentarer
säger:

fin blogg!:D

2014-01-13 | 03:37:52
Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback