Utmattad

En del av en blomstervagn i den stora Pasadena-paraden.
 
Nu ska jag äntligen få gå och lägga mig! Jag har tvingat mig själv att vara uppe tills nu för att inte vakna supertidigt imorgon. Då står ännu mer shopping på schemat haha, jag fick inte riktigt nog i LA! ;)
   Jag ska bland annat till H&M och köpa lite basicgrejer som torrschampo, ansiktsmask (om de har det?) och kanske någon snygg topp. I vilket fall som helst visar jag upp det när jag kommer hem igen!
 
På tal om att visa upp shoppingfynd; fortsätt att komma med förslag på hur ni vill ha inläggen om min LA-shopping uppdelade!


Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB säger:

sv: Det var det, tyvärr fick jag världens allergichock av den :(

2014-01-06 | 22:27:44
Bloggadress: http://lorissalovebomb.se



✐ Namn


✉ E-mail (publiceras ej)


➥ Blogg/hemsida



Jag har gjort min design själv med hjälp av Photoshop CS6
All spam raderas och författaren IP-bannas
Jag är inte intresserad av frågestunder eller tävlingar

Kom ihåg mig?
Trackback